Sköna söndag!

Halloj alla glada!!

I veckan nu som kommer ska jag satsa på att utöka min Portfolio lite med lite roliga makeuper!
Här är en som jag ska göra på en modell. (jag brukar träna på mig själv först=))
Jag har använt Superfoundation
                      Svart Cake eyeliner 
                      Eyedust pearlstar
                      Skuggan Dallas
                      Highlight White Light på kindbenen
                      Snow lipliner + Dance lipgloss ,till rouge tog jag 
                      Sabin

Det är väldigt neutrala och ljusa färger men hottar man upp det med lite Extreme Lash fransar så blir det genast mycket roligare.Nästa steg är ju att lägga till starka färger och balla kläder men jag älskar skuggor..svartvita makeuper som man förstärker alla skuggor som man får i ansiktet utav olika belysningar från olika håll=)
(koko jag vet=))

Ha en skön söndag allihopa och ta hand om er!!

=Helena=
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0