Sminkning, Jannike

Häromdagen sminkade jag Jannike. Vi satsade på färger som förstärker hennes gröna ögon. Då är lila nyanser ett bra alternativ. Vi har även använt lite grått och silver.
Ögon: Eilat som highlight, Lily Star(ljuslila eyedust), Singapoore (mörkare lila colour vibration) och Concord(mörkgrå CV) Ögonpenna "snow" innanför nedre fransraden.
Ögonbryn: Browshade no 2
Läppar: Perfekt lips nr 13 och Crystal gloss roseship.
Bas: Concealer "Light", Supersilk foundation, Loosepowder transparent 2, Microsilkpowder "Bronze" och rouge "Shade".

Jannike blev jätte sommarfin! Jannike köpte VARENDA  produkt som jag använde till denna sminkning. Det känns otroligt bra när man får sådan bekräftlse på att man gjort ett bra jobb, och kunden strålar! Hoppas du hade en underbar kväll Jannike!
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: ANNA

Hon blev verkligen jättefin! Kul att se dig sminkad å fixad jannike ;)

2010-08-01 @ 23:34:12
Postat av: Jannike

=) tack Anna. Jo de blir ju lite svårt me sånt när man har två barn nu. Men blev verkligen inspererad att göra de lite oftare nu i alla fall. Kom på en sak köpte ju inte riktigt allt haha, glömde den vita kajalen. Men nu måste jag införskaffa mig lite penslar o sånt så de blir riktigt snyggt =)

2010-08-04 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0