I´m back!

Hej kära läsare!
Jag är tillbaka på jobbet nu efter en underbar semestervecka. Tjejerna har gjort ett fantastiskt jobb här under tiden, och butiken är tipptopp! Eftersom detta är en makeupblogg, så känns det inte relevant att lägga upp en massa soliga semesterbilder, och eftersom jag varit osminkad hela veckan så har jag inga nya sminkbilder. Men eftersom jag är utvilad och sminksugen nu, så kommer ni få se en hel del roligheter framöver. Dessutom vet jag att Kristin och Jenny fotade sina modeller från igår (Modevisning, Otten), så håll utkik senare för lite roliga modellsminkningar.


Här kommer istället lite sminkbilder från både nu och då:

    

 

Glöm inte att vi har halva priset på SMINKNING idag, det är julkalenderns erbjudande. Gäller endast idag 4/12.
Kram Sofie


Kommentarer
Postat av: natta

jag pratade ju med er båda! :) hihi. Jag är inte makeupartist, men jag ska utbilda mig till det! men jag sminkar andra och tycker det är jätteroligt!! Kram

2010-12-04 @ 18:36:21
URL: http://naatta.blogg.se/makeup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0