Inspiration till mörkare ögon :)

Jag har ju ganska ljusa ögon själv, så därför vill jag bara bryta av lite grann o visa lite tips till er med lite mörkare ögon:


Blåa skuggor är skitfint till gröna och bruna ögon. Här är en make jag gjort på vår fd SÖTA, UNDERBARA praktikant Gunilla:




Stålgrått och svart passar utmärkt till ett mörkare öga. Härlig kontrast! Dennamake gjorde jag på en gullig kund för ganska längesen, vet inte om jag har lagt upp den tidigare?



Rotade lite i arkivet och hittade supermånga snygga maker som vår saknade mammalediga kollega Anna gjort. Så för att ni ska få se lite av söta Anna så lägger jag upp en supersnygg sotning i svart och guld som duktuga Anna har gjort på sig själv! Kanonfint till alla ögon om man gör det på rätt sätt, men ypperligt till bruna ögon:


Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha sofie vad söt du är! =)



Jag ska nog försöka hinna med att slänga in ett blogginlägg på en "dagens" snart....med allt jobb ni lagt ner så känner man att inspirationen börjar knacka på!



hälsar på på måndag igen tror jag =)

KRAMAR

2010-12-11 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0