Mina naglar!

Glömde juh visa upp mina snygga naglar som Therese har gjort men men...bättre sent än aldrig! Här kommer då en liten sammanfattning av hur det går till när man gör nagelförstärkning med franskt:
Alla mina naglar var i perfekt skick...fina och långa, alla utom pekfingret på höger hand men det fixade Therese!
Jag är iaf supernöjd! Tänk att inte ens i Stockholm kunde jag hitta en nagelterapeut som jag var nöjd med och så kommer jag till en "småstad" och hittar henne haha :)
Vad tycker ni?

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Otroligt snyggt!! Jag måste med!! :) hon e så duktig!!

2010-12-04 @ 21:47:43
Postat av: Sara

vad kostar det att göra så som kristin gjorde?

2010-12-05 @ 19:25:01
URL: http://marabouchokklad.blogg.se/
Postat av: Kristin (mist)

495:- kostade mina naglar och skulle det vara så att man har gammalt material på naglarna tar hon bort det kostnadsfritt :)

2010-12-05 @ 19:39:14
Postat av: Sara

har ni speciel gele för feta naglar? jag har såna konstiga naglar så om jag har vanlig gele så kan jag plocka bort den när mina naglar blir blöta, vet att det finns någon speciel för detta problem har ni nån sån gele?

2010-12-07 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0