Smygstartade min comeback! ;)

Hej bloggen, gamla och alla nya läsare!!
Igår jobbade jag för första gången på över en månad, underbart!
Härligt att det var sånt rull på kunderna så att tiden bara flög förbi....
Jag försökte såklart fota en dagens som bestod av blandannat dessa färger:
(minus ett par eyedusts)
Men resultatet blir ju aldrig klarare eller starkare en det här:
Jag är ju som bekant världsämst på att ta kort!
Lägg till en svart cake eyeliner på det där så hade ni min ögon look för dagen!
Tänkte att jag också skulle passa på att berätta lite om mig själv, som efterfrågat!
Here we go:
  • Anna is my name, medelåldersungdom, bara 156 och en halv lång.
  • Utbildad MasterMakeUpArtist & Hårstylist
  • Jag precis som Sofie, har spelat fotboll på rätt hög nivå i många år. Saknar det!
  • Mitt favorit lag har alltid vart engelska Arsenal ;)
  • Jag lyssnar helst/oftast på MUSE, COLDPLAY, KINGS OF LEON, Miss LI, Amy Winehouse
  • Jag bor i ett hus utanför stan med min kärlek Tim, min fina son Matheo (1 1/2 mån) och två katter.
  • Jag har aldirg vart en typisk prinsesstjej utan mer en (jefligt fresch ;) pojkflicka.
  • Hade jag vart en färg hade jag vart lila!
  • Mina två livsmotton lyder; "Äta bör man annars dör man" och "What goes around comes around"
  • Har du humor och lite självdistans är du välkommen hem på kaffe anytime...
  • Efter som Sofie tog puderpuffen som viktigaste redskap får väl jag ta....foundationpenseln!
Kommer nog inte på nåt mer? Haha saknar ni någon info får ni fråga!
Ha en toppen kväll! KRAMAR ANNA

Kommentarer
Postat av: Kristin (mist)

Hahaha klockrena motton du har Anna!

2010-12-16 @ 17:36:55
Postat av: Sofie

Annaaaaa <3 blir så jäklarns glad att du är tillbaka lite smått! Hur glad som helst blev jag över att se att du bloggat lite :) pussokram

2010-12-16 @ 19:09:34
URL: http://mistingelsta.blogg.se/
Postat av: Anna

söta ni! fotade en dagens idag med....vi får se när jag har tid med att lägga upp den ;) kram till er...

2010-12-16 @ 22:25:37
Postat av: Gabbie

Du är så skön Anna! Bra musiksmak oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0