Snyggaste mamman, Anna!

Jag blir alltid lika överraskad/glatt förvånad när jag ser Anna! Hon har ju som bekant hoppat in lite extra, pga massvis att göra i butiken. Men anledningen till min förtjusning är hur jääääkla snygg hon är hela tiden! Trots en liten nyfödd och massvis att stå i! Så jag bara va tvungen att tvinga in Anna framför min ganska kassa iPhone kamera, så att jag kunde blogga om henne :) hihi.

Det nya, snygga NUDE stiftet nr 40 var verkligen assnyggt på Anna!

Hon hade en jättefin ögonmake också!

Stark, mörkgrön och rosa, skitsnyggt. Dock syns inte färgerna lika bra som irl, men det vet ni nog vid det här laget :)

Nu ska Anna och hennes familj få vara jullediga tills januari, och tack för hjälpen fina vän och kollega, när vi haft det stressigt!
Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0