Whitney Port

Träffade på en jättegullig läsare igår som jag tyckte var sjukt lik Whitney Port (ni vet...från The Hills och The City) men eftersom många här inte verkar titta på dom serierna så visar jag en bild på Whitney här:
Passar även på att visa upp "dagens frisyr" som jag tänkte börja med :) Det går ut på att jag (i mån av tid) lägger upp en bild på en frisyr som inspiration till er söta läsare. Förhoppningsvis underlättar det för er när håret känns hopplöst :)

Dagens frisyr är alltså lite lätta vågor i håret, tupera, dra tillbaka allt på ena sidan och fäst med nålar så är det klart! Matcha gärna med ett snyggt, stort örhänge bara i ena örat ;)
Passar perfekt till utgånget eller en fin middag!

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: natta

Det var ju min kompis du sa det till! hihi :D

2010-12-04 @ 12:58:50
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Kristin (mist)

Hehe aa juste, shit asså hon är en kopia av Whitney juh :)

2010-12-04 @ 18:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0