Annas rödsvarta sotning på mig!

Idag när Anna och jag bytte av varandra, så gjorde vi ett litet "utbyte". Anna fixade min ögonmake, och jag fixade hennes hår. Vi börjar att blogga om sminkningen jag fick :)
Tanken var att vi skulle fota med min digitalkamera, men när jag plockade upp den, så var batterierna döda x( Smarta jag liksom! Så det blev halvtaskiga mobilbilder idag med!

Dessa skuggor har Anna använt i min make:

Svart: "Berlin", Grå: "Pisces", Vit: "Zeeland", Röd: "Lovas" och gul: "Sunlight".
Det blev en jättecool grå/svart sotning med inslag av rött och gult.
  

Färgerna kommer som vanligt inte fram ultimat när man fotar med mobilkamera, men det blev en hit kan jag lova! Jag har fått flera komplimanger för min coola sminkning och även sålt både den röda och svarta skuggan! Så bra jobbat Anna!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad kul! Tack så mkt....ja du blev jättefin, synd som sagt att intensiteten i skuggorna försvinner =/



Hoppas du har mkt att göra i butiken!

Kram

2010-07-01 @ 17:24:45
Postat av: Sofie

Tack vare dig :) Det är roligt att leka med lite "Oväntade" färger. Du är grym!

2010-07-01 @ 18:55:56
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0