Bloggar från Öland!

Hallo i sommarvärmen!!
Gud vilket underbart väder vi har! Jag har semester veckan ut och även nästa vecka. Just nu är vi på Öland, och har det underbart. Jag njuter verkligen och bara tar igen mig inför en lång och krävande, men rolig höst.

Solar och badar, spelar boll, kubb och minigolf, äter gott, slappar och umgås med trevligt folk :) Jag hade massvis med bilder som jag ville ladda upp, men det är så otroligt segt internet här, så det fick bli endast en! Jag sminkar mig inte så värst mycket, men två saker som jag INTE kan vara utan på semestern är: Crystal gloss Vanilla för att ge lyster och naturligt glans till läpparna, och ögonpennan Snow som jag använder för att öppna upp och göra öga piggare och större.
Nu ska jag återgå till sällskapet!
Vi hörs när jag kommer hem! Glöm inte att boka eran sminkning hos oss i helgen :)
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fan Sofie vad härligt det ser ut! Och låter...

Vi skulle ju åkt till öland men det blev västkusten....inte alls lika härlig sand ;)



NJUT!!!

Jag är as avundsjuk....KRAMAR Anna

2010-07-16 @ 11:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0