Då kommer dagens!

Jag har lagt minimalt med bas
(silkfoundation Almond och transparent 2 lr 3, beroende på hur solbränd jag är)
men när jag kom till jobbet ville jag iaf lägga lite skuggor
så min tröja blev inspirationen
och det blev vitt (highlighter) två olika röda skuggor (shader)
och svart kajal som eyeliner och lite lite längst ut på vattenlinjen..
här är de bästa bilderna av 734 försök;
Så slänger jag in en bild på hur vårt vardagsrum ser ut innifrån i detta nu;
Det är finputsning på hög nivå härhemma, ny fasad, nya stora fönster ut mot sjön...
det ser ut som kriget på tomten med allt byggmaterial, gammalt och nytt.
Tur att man jobbar hela dagarna får smått panik när jag ser röran och hur mkt som måste hinnas på bara 2½ vecka!
Imorrn kommer en ny motd...
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0