Dagens make =)



Dagens Make blev den mörkbruna skuggan espresso från skuggpaletten.Vit Highlighter Eliat.
Sen va jag tvungen att ta ett par fransar som jag har börjat gilla mer och mer.Synd bara att jag aldrig blir brun på halsen när jag får lite färg,,(och jag glömde sätta på lite rouge innan jag tog bilden=))
Crystal Gloss genomskinlig för att framhäva den naturliga färgen på läpparna.

Jag har ju inte presenterat mig än så det kanske är dags.
Jag heter Helena och är utbildad Makeup artist och Hårstylist. Jag älskar Beauty Makeup och har även gjort rätt mycket extrem makeup med mycket fransar och färg.(kan visa lite bilder senare=) kroppsmålningar och specialeffekter.
Jag har sambo,2 barn och jag bor i Linköping.

Dagen i butiken har varit jättebra,brynplock och smink och lite reklam för "modell för en dag" som vi har 50% på just nu!! Glöm ej att boka! Nu på sommaren så får man ta bilderna ute och det blir ju så bra.

Ha en skön sommarkväll allihop så hörs vi snart igen..

byebye Helena

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Åh vad spännande med extrema sminkningar, visa bilder:D du får göra på mig nån gång om du vill;P

Postat av: Patricia

Hej Helena..Jag va inne hos dig för 2 veckor sen med min syster som blev sminkad av dig till sin möhippa..När vi kom in på sminkning o så sa jag att jag gilla mycket smink så ville du ha en smink modell..Jag ställer gärna upp om du vill..Du har ju min mail om du vill höra av dig.kram Patricai.

2010-07-21 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0