INSPIRATION!



ÅÅÅhhh Nu under sommardagarna och slit på ett oglammigt "sommarjobb" har man ju inte direkt öppnat någon av sminkväskorna och satt sig lekt av sig med färg.

Och det känns underbart, för vet ni vad? Jag SAKNAR det!! Jag känner lust efter att leka med färg och olika ansikten, jag vill leta upp någon modell och ha en session. Det är en härlig känsla, på sista tiden har modellerna "kommit tilll mig" och det har vart mer ett jobb än en passion.

Missförstå mig rätt, mitt jobb är min passion. Men även Kalle i chokladfabriken måste bli mätt på choklad ibland!

Så fort juli är över (har 4 lediga dagar kvar i hela juli) så ska jag signa upp för en musikvideo eller nåt annat kreativt, det vore superkul!

Ikväll kommer en MOTD upp, det var ju ett tag sen ;)

KRAMAR från en dåligt bloggande ANNA


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan ALLTID vara modell om du behöver få utlopp för kreativa idéer vet du. ;)

2010-07-08 @ 19:38:45
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0