Lite att ta igen...

Att jobba dygnet runt, göra en total makeover på huset
och serva alla snälla personer som hjälper till  
och dessutom ha världens tjockaste mage har gjort att jag inte
har bloggat någonting! Sämre än vanligt tyvärr =(

Jag har tagit flera MOTDer så jag har lite bilder på lager iaf!
Så snart internet är inkopplat hemma loooovar jag att komma med
ett bildregn ;)

Det regnar idag, antar att sommaren checkar ut tidigt i år?
Det märks iaf för jag har haft dubbelt så mkt kunder inne i butiken
än vad jag har haft de senaste vekorna vid den här tiden!
Ofta folk går i köpcentrum kl 10 på morgonen när solen gassar ute liksom...
HÄRLIGT! =)

Kul också att vårt "erbjudandebord" är så uppskattat!

Slänger in en gammal bild som fanns här på datorn:



Allt smink på bilden från MIST!

PÅ återseende kära läsare.....kram //Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0