Lördagens make!



Hej!

Lördagens Makeup blev en ganska ljus och försiktig make.
Det är ganska skönt ibland och bara använda lite ljusare färger och speciellt så här på sommaren tycker jag det är snyggt.

Jag har använt:
Exellence Foundation.
Browshade nr 4.
Rouge ,Shade och lite Fresh Pink
Highligter Pearl star som jag bara älskar..
Till skuggningen har jag använt mig av Jupiter,som är plommonfärgad =)
Eyeliner Snow innanför franslinjen
och Mascara Black..
Till läpparna är det lipliner Silk och lite crystal gloss.

Sen gjorde jag Blodröda Naglar med Naglacket (Love)
och vita hjärtan med vit Cake eyeliner! Allt från Mist självklart=)

Hoppas ni får jätte kul i veckan som kommer och det blir kul att vår Sofie kommer tillbaka från semestern=))
Välkommen Sofie!!

Många kramar Helena..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så mkt vännen :) Ska straxt åka till jobbet :) vi ses! KRAM

2010-07-26 @ 10:53:47
URL: http://mistingelsta.blogg.se/
Postat av: Gabbie

Åh vad snyggt! Det där måste jag testa!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0