Rolig lördag!



Hejsan! =)

Idag har det varit jättekul i butiken,vi har haft brynplock och sminkningar på löpande band,
i slutet på dagen så hade Gabbie och jag lite tid över så då gjorde jag den här sminkningen på henne.

Möjligheterna är ju oändliga när man jobbar som Makeup artist och jag tycker att det är SÅÅÅ kul!!
Jag har inte änns testat hälften av alla fransar, skuggor och eyeliners som vi har så det ser jag verkligen fram emot =))

Hoppas att ni har har haft en lika kul lördag som vi har haft idag...och hoppas att vi ses imorrn då ska jag måla lite hyllor och fixa lite i butiken =)

 Kramar Helena...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Läckert :)

2010-07-18 @ 18:13:12
URL: http://mistingelsta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Riktigt rolig make!! Bra jobbat... pussipuss

2010-07-19 @ 13:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0