Roligheter på Mist Stockholm, Ingelsta!


Det vankas mycket roligheter här i butiken framöver!
Vi kommer inom en snar framtid att utöka butiken med en NY TJÄNST. Vad vill jag inte avslöja ännu, men det är något som är mycket efterfrågat och populärt. Så håll utkik!



Helgen den 26, 27 och 28/8 firar vi 1 års jubileum här på Mist Stockholm, Ingelsta! Snart kommer vi att avslöja alla erbjudanden, event och roligheter som kommer att ske den helgen! Vi i butiken ser fram mot det otroligt mycket! Det kommer bli så roligt, det vill ni inte missa!


Nu känner jag mig nästan lite elak som håller er på sträckbänken med allt skoj såhär. Men jag lovar! Det är värt att vänta på! :) 



Kram från oss tjejer på Mist!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åhh va roligt! Söker ni personal till den tjänsten? Kram

2010-07-30 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0