Dagens make up//Sofie

Här kommer lite bilder från en sminkning som jag gjorde idag. Modellen heter Jenny, och skulle på studentfest :)
Vi körde en "halvsotning" med svart, silver och grått.

Jag använde dessa skuggor:


Colour vibration "Luxemburg" och Colour vibration "Winston". Eyeshadow "Obelix" och Eyedust "Folie star".
För att få den släta och jämna basen, har jag använt Superfoundation "Fudge" tillsammans med löspudret "Transparent 2". Som topping på det, solpudret "Bronze" och rouget "Fresh Pink" :)

(ser ni skillnaden på det kalla och varma ljuset, beroende på från vilken vinkel jag har fotat? Jämför bild 2 och 3 så ser ni vad jag menar.)

Hoppas du fick en rolig studentfest Jenny, och ha en fin kväll alla andra läsare!

KRAM SOFIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0