Fin recension!

Vill börja med att visa den här fina recensionen
i har fått av SARA angående vår silk foundation:
http://starattraction.blogg.se/2010/june/super-silk-foundation.html#comment
Jag kan tänka mig att många tänker att jag bara agerar försäljare när jag pratar gott
om den, men jag är verkligen så nöjd som jag låter när jag rekomenderar den!
För oss med blandhy, tendens till t-zon är den perfekt! Med vårt löspuder på håller basen minst 10 timmar!
Nu ska jag till jobbet, lång dag 10-20, kom in och hälsa på! =)
Fick ju åka in och jobba i måndags så den utlovade manikyren kommer upp lite senare
och jag kan meddela att jag inte hunnit sminka inför eventet på lördag,
känns lite nervöst att fortf inte ha en aning om hur det kommer att bli!
Ha en bra dag....KRAM ANNA

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad roligt att jag fick vara med. :D



Det kommer gå toppenbra på lördag. Du är ju bäst! Massa kramar kära du!

2010-06-02 @ 14:26:45
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0