Hår inspiration

Idag hade jag en "badhairday". Det händer väldigt sällan, eftersom jag nästan alltid har mina stora plattångslockar a´la Hollywood. Men idag fick jag för mig att göra något annat, och det blev inte bra. Till min förtjusning kom jag på att Gabbie jobbade innan mig, så jag gav henne fria händer att hitta på något med mitt hår. (Gabbie är frisör nämligen).
Resultatet blev en fiskbensfläta:


Jag älskar att ha mkt volym i håret, och det fick Gabbie till snyggt!
Ni visste väl att Anna och Jenny är hårstylister och att Gabbie är frisör? Vi gör hårstyling för endast 299:- i butiken. Varför inte boka smink och hår på samma ställe? Jättesmidigt!
Nu ska jag jobba vidare i min snygga frilla som söta Gabbie fixat! :)Ha en bra dag/kväll i solen kära läsare!
KRAM SOFIE


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Hihi du är så söt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0