Lördag!

Idag har vart en fullspäckad dag som började vid åtta snåret för mig!
Först ut var 3 stycken bröllopsdeltagare. Den ena blev sminkad i lila, den andra i shimmriga svagt rosa
och den sista ville ha det lite hårdare, rockigare och fick en svart/grå sotning med mjuka linjer och med
ljusa inslag för att ändå få det att passa ett bröllop....
Sen var det brudens tur och vi har ju hunnit med två konsultationer för att verkligen få allt att klaffa och
hon fick klassiska mjuka toner med lite guldshimmer..
Tyvärr så hann jag inte med att få en enda bild på dessa då det var en hår och en sminkstation
men jag ska höra efter om det är någon som har lite fina bilder att vidarebefodra till mej sen..
Efter det åkte jag ut till jobbet på ingelsta och där var det full rulle,
ni som tittar in till Jenny imorgon, ge henne en stor kram, det förtjänar hon, som hon har slitit!
Jag sminkade vackra Bahira som även hon skulle på bröllop. Hon ville också ha en sotning med röda läppar till hennes leopardklänning i silvriga färger.
Hon blev så nöjd att hon kommer tillbaks till mig nästa lördag för en likadan sminkning, och det värmer att få sådan bekräftelse!
En hel roman är skriven om denna dag men inte en bild har jag att bjuda på......
eller dethär kan jag kasta in;
En sminkning på söta Sara jag gjorde i vintras, på förfest, lagom salongsberusad och med endast en syntetborste
till både ögon och ögonbryn. Basen ska hon själv ha cred för!
Thats it! 3vlig lördag! KRAMAR Anna

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA! Bösta är ju att jag knappt är det minsta berusad. :P

2010-06-15 @ 16:33:57
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Bella - makeupartist

Riktigt snygg färgkombination! Grymt jobbat med bara en pensel! Ni ser ut att ha haft roligt.;)

2010-06-21 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0