Ett photoshoot från 2009!

Hej på er!
Idag gör jag premiär som bloggskribent!
Dessvärre har jag ingen som helst inspiration till att
lägga en make i dag! Usch för ett väder =/
Så därför bjuder jag på några bilder från ett jobb jag gjorde
förra året,
tjejen på bilden var 12 år och hade aldrig sminkat eller fotat förut!
En riktig naturbegåvning!


Bilderna jag har är totalt oredigerade och oklippta, flickan på bilden
har såklart fått dem custom made!
Det är jag som står för både makeupen och håret,
och tanken var att få henne att se äldre ut än sina 12, därav en ganska hård sminkning
med skarpa kanter, och en mörklila skugga. På läpparna har hon en colorvibration jag inte minns namnet på i detta nu, konstigt för det är en av mina favoriter!
Över det lade jag mist genomskinliga gloss som luktar underbart!
Håret en klassisk bal eller bruduppsättning!
Är det något ni vill ha tips och hjälp om inför er bal/student eller vad det kan vara, titta in i butiken!

Kram till alla //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0