Makeup of the day!

Här kommer en sminkning jag hade för några dagar sedan. Dock är jag alltid så klantig, att jag alltid glömmer min kamera hemma, så det blir bilder med min usla mobilkamera!


Sminkningen är lite halvsotad, med svart och grått/silver. Jag har även lite glitter i ögonvrån (som inte syns på bilden tyvärr).

Ett tips för att få lite liv i sminkningen, och se lite piggare ut, är att lägga en ljusreflekterande, skimrig skugga i inre ögonvrån!

Jag har använt:
Excellence foundation "Nude"
Loose powder "Transparent 2"
Loose powder "Bronxe"
Rouge "Fresh Pink"
Ögonskuggor: Luxemburg, Little Rock, Highliter "White light" och glimmer "Durango"
Browshade no 2
Cakegloss "Transparent"
KRAM Sofie


Kommentarer
Postat av: Sofie

Bronze heter pudret, inte Bronx, jag skrev visst fel :)

2010-05-26 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0