MOTD!

Haha jag har gjort en miljon försök att få till
en bra bild på mig själv och dagens make, men ikke!
Min kamera är för dålig och modellen för självkritisk ;)
Men här gör jag ett försök och slänger upp dagens!
Det är ju otroligt fint väder här i oslo där jag befinner mig nu,
så jag vill ha en sådan naturlig make som möjligt men ändå med
lite färg till min vita sommar tunika. Det blev lila, med lite lite svart i,
en highlight som är lite lite guldshimmrig....dessa skuggor har vi inne på mist!
Imorgon ska jag sminka söta MALIN till ett bröllop, då ska jag se till att få ta bilder och
lägga upp här på bloggen.
Hoppas ni har lika fint väder i sverige som här! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0