MYCKET ATT GÖRA!

Idag har det vart ful rulle hela dagen på jobbet...
Både jag, Sofie och Jenny har jobbat och sminkat precis hela dagen.
KUL!
Det är då det är så underbart att jobba, för finns det en bättre känsla
än när en kund är så nöjd och tacksam, känner sig vacker, fräsch....
och går därifrån med ett leende på läpparna
och en påse fullproppad med smink, inspiration och nya tips?
Tyvärr så tror jag bara att en av alla mina sminkningar under dagen har fastnat på bild,
söta Jenny tog tag i den biten. 
Alla de andra 6 glömdes bort i stressen, men de blev jättefina och jag hoppas att de får världens bästa kväll
på sina, baler, fester och bröllop!
Här får ni istället en somrig "behind the scenes"bild. 2/3 av gruppen är på bild.
Jag sminkade och stylade dem till deras nya skivrelease.
Det här var en av kreationerna, kan lägga upp de färdiga bilderna vid ett senare tillfälle om
någon skulle vara intresserad?
Nästa helg är det åter nya spännande projekt på G som jag kan skvallra om en annan gång! =)
Jag måste bara berömma och ösa lite smör över mina kollegor också, Ni är så jäkla duktiga och Underbara,
tack för idag tjejer!
KRAMAR Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Söta, duktiga du!! Kanonbra jobbat idag! Kul med mycket att göra, jag hann inte fota en enda av mina sminkningar. Glömde också bort i all hast! Lägg gärna upp en färdig bild, skitkul att se! Ta hand om dig :) KRAM

2010-05-29 @ 23:29:00
Postat av: Jenny

Som sagt kanon bra jobbat idag Anna! fan vad kul att du får göra lite skojiga grejjer vid sidan av oss oxå.. Blir jätte nyfiken, vill se när allt e klart!!! Kram kraaaam:)

2010-05-31 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0