En liten renovering

Ni som varit inne i butiken känner nog till väggen där vi bl.a har läppstift, fransar, necessärer och lite annat?
Den väggen är ju jättefin, men en sak jag stört mig på ett tag är att den är vit!
Vit är snyggt, vit är ljust och vit härligt men vit är tråkigt! Så igår kom chefen in med en tidig julklapp :)
Såhär såg väggen ut innan:


Nu ser den ut såhär:

KÄRLEK! Visst vart det snyggt? Jag älskar det, visste att det skulle bli lyckat :) Får se vad resten av gänget tycker hihi :)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Jenny ( mist )

Det blev super snyggt , vilket lyft för butiken.. Bra jobbat kristin :D kraaaaam <3

2010-11-29 @ 21:55:18
Postat av: Kristin (mist)

Tack så mycket hjärtat! Jag är sjukt nöjd ÄNTLIGEN!! Haha undrar hur Sofie kommer reagera när hon kommer tillbaka ;P <3

2010-11-30 @ 00:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0