Lördagens make! by Jenny


Den här gulliga tjejen som jag sminkade heter Linda! Hon vill bli make-up artist, Linda pluggar det det nu,hon tyckte att det var lite kul att få tips å råd utav en som är utbildad.. Jag gjorde en snygg kombinerad Vardags/Fest- make... Hoppas att du blev nöjd Linda?!! Å lycka till med uppdraget ni skulle göra här ute på Ingelsta shopping...
Lördagens andra tjej heter Felicia! Hon hade fått ett presentkort i julklapp utav sin pappa som hon nu tyckte att hon skulle utnyttja!! Felicia ville ha en snygg make som passade henne, då valde jag att använda mig utav lila toner jätte fint till varma personer, en väldigt trendig färg nu i vinter oxå... Hoppas att du blev nöjd gumman o att julmaten smakade bra?!! hii :)
Den tredje tjejen heter Anna-Maria! Hon skulle på fest med jobbet o ville ha en riktigt snygg make som passade hennes stil, jag använde många läckra färger på Anna-Maria, bl.a grönsvart skugga som jag ramade in ögat med, sedan två Eye Dust i gröna toner plus en koppar... Mycket snygg make som passade henne perfekt... Hoppas att du blev nöjd o att du hade roligt på festen?!!! :) Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Heejj!! Jo, jag blev mycket nöjd Jenny och festen va kalas! Tack så mycket! Jag tittar in nästa vecka =)Kram

2010-12-01 @ 00:48:35
Postat av: Jenny (mist)

Kul att du blev nöjd gumman!:) du är sååå välkommen in när du har tid... Kraaaaaam

2010-12-02 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0