Majestiq 12

Det går verkligen inte att beskriva gårdagen hur roligt vi hade! Visst var det väääääldigt stressigt och många gånger ville jag springa hem till mamma o gråta men jag älskade varje sekund av det egentligen för jag hade så jäkla roligt!
När klockan slog 18.00 tog Sofie och jag vårt pick o pack och drog till Stadium arenan (heter det så? känner mig verkligen som en turist fortfarande) för att möta upp Jenny och sminka gästerna.
Det går som sagt inte att beskriva hur roligt det var men jag kan säga att det är dagar som igår som får mig att minnas hur mycket jag ÄLSKAR mitt yrke!! Och mina kollegor ni är fan GRYMMAST och BÄST!!!
Börjar med att visa er lite bilder som jag lånat av icephoto.se
Ser man att vi är heeeelt slut? Inte? Okej bra :)
Lovar att lägga upp fler bilder från gårdagen så fort jag kommer hem från jobbet imorn :)
Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Sofie

bra jobbat tjejer :) de va tufft, stressigt, hårt, men jäkligt roligt och givande!!! pussokram :)

2010-11-08 @ 15:13:08
Postat av: annelie

Ni ser ju inte ett dugg trötta ut efter att ha gjort ett fantastiskt jobb...o en lång dag...kul tjejer <3 kram

2010-11-08 @ 15:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0