24/11.2006. Den perfekta kunden.

.Slutet av en förlängning.
Man har så mycket att göra, så man knappt inte hinner göra på sig själv, vilket bilden faktiskt visar.
Men lite guld funkar ju de med, i alla fall för en dag eller två.
Jag har ju arbetat med naglar i flera år nu och idag klarar jag mig knappt en enda dag utan Gel på mina naglar.

Man blir ju liksom lite "arbetsskadad" när det kommer till alla yrken. Så är det alltid.
Själv kan jag störa mig riktigt mycket på ögonbryn & sminkningar i filmer.
En bra film kan liksom förstöras helt om jag ser att ögonbrynen inte passar på en viss tjej eller om sminkningarna på tjejerna eller killarna ser helt konstiga ut...
Jag byter kanal, hur prima en film ens kan vara. Jag klarar liksom inte av det, eftersom jag vet att jag då kommer sitta och störa mig på brynen eller make-upen under resten av filmen.
Usch, det låter så ytligt det jag säger och jag är absolut ingen ytlig människa.



Jag älskar att göra perfekta naglar, jag kan inte slarva när jag väl ger mig in i något.
Jag är lite av en perfektionist och allt måste vara perfekt.
Man kanske inte borde sitta och skriva sånt här.
Men så är det faktiskt, hellre att det tar lite längre tid än att jag slarvar mig igenom hela behandlingen.
Skulle aldrig falla mig in.
Jag älskar att se mina kunder nöjda över resultatet.

Händer visar man alltid i alla sammanhang.
På affärsmöten, på jobbet, i affären, skolan, bussen, partyt osv.
Ja, överallt!
Händer och naglar säger faktiskt väldigt mycket om en person.
Tänk på det!


//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0