Dagens make, Tetis!

ÅH! Jag är besviken just nu :(

Denna sminkning ser jättecool ut i verkligeheten. Jag blandade gamla favoriter med nya och använde färger jag sällan sminkar mig själv med. Sen upptäcker jag att jag glömt ladda min digitalkamera, och fotar då istället med min jättedåliga mobilkamera. Så därav ser sminkningen ut som typ vilken annan sminkning som helst. Så ni som vill se hur det ser ut irl, välkomna att hälsa på mig på jobbet :)




Dessa skuggor använde jag:


Från vänster uppifrån:

Eilat, Bahamas, Winston, Tetis, Swan och Stone star.
Kram SOFIEEE


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint fint

2010-10-19 @ 12:13:48
Postat av: sofie

tack tack :)

2010-10-19 @ 12:39:56
Postat av: annelie

Åh, det va jättefint gumman...typiskt att allt ska vara urladdat när man ska ha det :( ha en bra eftermiddag sötis <3 puss o kram

2010-10-19 @ 14:17:45
Postat av: sofie

tack snälla :) jaa, verkligen skittråkigt!! får komma ihåg o ladda den sen :) ha en bra dag du med :) pussokram <3

2010-10-19 @ 14:34:42
Postat av: Sandra

tycker det ser bra ut iallafall :)

2010-10-19 @ 16:44:35
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0