DennisM modellbilder!! /Jenny


Fler bilder från plåtningen i Norrköping för butiken Slitage! Jag måste nog säga att det här är det jobb jag är mest nöjd med hittills och jag är särskilt förtjust i bild nr. 2, tycker att den känns väldigt konstnärlig på något sätt. Har ni någon favorit?

Alla kläder som ni ser på bilderna kommer från Carin Wester, Odeur, The Local Firm m.fl och finns i Slitages butik på S:t Persgatan 75 i Norrköping.

Photographer: Karin Lundin
Stylist: Kiki Bliznac
Makeup Artist: Jenny Leonardsson, MIST Stockholm
Model: Dennis M


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har gjort ett mkt bra jobb måste jag säga! skitsnyggt!!Jag gillar bilden längst ner till vänster bäst! men alla är snygga!! :) kram

2010-10-06 @ 13:54:15
Postat av: Anna

Jag gillar också den längst ner till vänster men din make framgår väl mest på den stora bilden? JätteCoolt Jenny! krama

2010-10-06 @ 15:16:44
Postat av: Jenny (mist)

Det som står skrivet är det Dennis själv som har skrivit!!!

Tack mina underbara arbetskamrater för de fina komplimangerna.. Uppskattar ja verkligen:D kramar till er <3<3

2010-10-10 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0