Sunday hair

Såhär såg jag ut i håret när jag jobbade i söndags. Denna frisyr är superlätt att göra och passar dom flesta, däremot kan resultaten bli olika beroende på hårkvalité, längd färg etc. men den går att göra i olika varianter och passar fint till alla möjliga tillfällen!

Glöm inte att vi även gör håruppsättningar på Mist Stockholm, Ingelsta! Priserna varierar men en sån uppsättning som ovan brukar ligga på mellan 299-499:-
Vill ni veta mer eller vill boka tid ring 011 31 33 36 eller kom in till oss på Mist Stockholm, Ingelsta!

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh!! Skitsnyggt :D Så vill jag med ha!!

2010-10-26 @ 15:19:34
URL: http://mistingelsta.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tackar! Skulle bli skitsnyggt på dig juh...jag fixar :)

2010-10-26 @ 17:32:24
Postat av: U

Du skriver att frisyren tar 5 minuter att göra, men att det kostar mellan 299-499kr?? Det är ju vansinnigt.

2010-10-26 @ 19:17:59
Postat av: Kristin

U: Det tar 5 minuter på mitt redan tuperade hår med naturliga lockar som jag stylat hundratals gånger tidigare och är van vid. Om jag skulle göra allt från scratch på en främmande person skulle det naturligtvis ta lite längre tid. Dessutom är jag rätt så snabb men jag blir fortfarande trött och produkterna vi använder kostar tyvärr en hel del så kollar man på helheten är 299-499:- inte alls så mycket :) Ber om ursäkt för att jag inte var så tydlig med detta i inlägget och hoppas att du fick svar på din fråga :)

2010-10-26 @ 20:44:52
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0