Dagens ros!

Imorse vaknade jag av flera sms, där det stod att jag fått dagens ros i NT! Verkligen jättekul!
Fick även en bild skicad av min kära mamma, men dessvärre är den ganska suddig:
Det står i alla fall "Till Linda på Hårvårdsbaren och Sofie på Mist för all hjälp vid mitt bröllop" Från en tjej som heter Jennie, som jag sminkade till hennes bröllop. Linda, som jobbar på hårvårdsbaren, och även är min "fotbollskollega" på fritiden, hade gjort ett jättefint jobb med hennes hår dessutom!
Tack själv Jennie, måste jag få säga! :) Detta gjorde min dag till en glad dag!!
KRAAM Sofie


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Kära Vän! Du förtjänar verkligen vartenda ord som du jobbar, sliter och toppar varje sminkning...det var inte en dag för tidigt att du fick dej en "dagens"....KRAMAR

2010-09-23 @ 13:50:29
URL: http://mistingelsta.blogg.se/
Postat av: Sofie

taack kära du!! så glad jag blir! verkligen gulligt sagt av dig! men ni har ju väldigt stor del i det här också, det är tur att vi har varnadra, vårat duktiga gäng!!! <3

2010-09-23 @ 14:24:57
Postat av: B. Mourad

Hej tjejer



Bra jobbat Sofie :) /BM

2010-09-23 @ 17:14:05
Postat av: Anonym

Åååå vad roligt för dig gumman, det är du verkligen värd!! Du e såå duktigt... Puss & en stor kram till dig <3

2010-09-28 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0