En gammal make...

Med långa böjbara fransar! Mina egna....jag saknar dem!
Den senaste tiden har de bara bråkat och tråkat....
vi får hoppas att de återgår till det normala om max 8 veckor! =)
Sålänge TACKAR VI OCH BOCKAR för MIST underbara singelfransar
som finns i storlekarna Short, Medium och Long.
Imorrn kan jag visa lite "före och efter bilder" när jag satt dit några fransar!
Förövrigt har det vart en väldigt bra dag på jobbet!
Jag och Gabbie möblerade praktiskt taget om hela butiken och resultatet blev oväntat jättebra
trots att vi fick kompromissa lite...KOM IN OCH KIKA! =)
Vi hade både "modell för en dag", brynplock och vår praktikant inne så dagen gick av bara farten!
Vi "ses" imorrn! Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Fy vad kul d var haha ;) snygg make

2010-09-08 @ 19:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0