Ett öga!

Var allt jag fick till i fotoväg idag!
Jag har två stora sminkväskor som jag sällan orkar öppna för privat bruk, blir mkt att plocka fram å greja med varje dag
så därför plockar jag ut skuggor å annat smink till en mindre sminkväska som ligger framme att användas.
Idag var det dags att skifta lite skuggor i den och jag tog helt enkelt och gjorde en sminkning av några av de jag tog bort för denna gång:
*En shimmrig highlight HAWAII
*En läckert lysande gul MOTEK
*En shimmrig röd MARIELLE
*En as härlig shimmrig plommon lila "namn har nötts bort"
*En matt svart BLACK HOLE
och när jag kom till jobbet lade jag till en turkos skugga under nedre fransrad.
Här är resultatet:
Dålig bild, jag vet, det gör inte maken rättivisa....
VAR FÅR DU DIN INSPIRATION IFRÅN?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag får inspiration från vädret! Är det soligt har jag soliga färger :)

2010-09-02 @ 13:51:03
Postat av: Emma

Gick inte att kommentera läpparna...jag lägger typ alltid fokus på

Ögonen! Men jag tycker dina läppar med färgern var grymt snygga...

2010-09-02 @ 13:52:43
Postat av: Sofie

Vissa av våra inlägg går inte att kommentera :( Jag undrar varför det blir så!!? Men Anna, mer läppar på dig, för dom var riktigt snygga! PUSS!

2010-09-02 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0