Gör blå ögon blåare!

Ett tips till dig med blåa ögon!
För att ta fram dina blåa ögon på bästa sätt, är det ett hett tips att använda bruna nyanser på skuggor. Som ni ser, har jag en väldigt naturlig sminkning, så jag har jobbat mycket med att ta fram och förstärka mitt utseende. Matta bruna skuggor, som jag har sotat ögat lätt med, och en lite mer skimrande highlighter för att få ett lyft till ögat.
Glöm inte att basen (concealer, foundation, puder och rouge) också hjälper till att få fram dina ögon!Jag jobbade med ett solpuder och ett brunrosa rouge, för att ytterligare lyfta fram det blå!
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan, vackra ögon har du! Är det brun ögonskugga du har tagit på ögonlocket eller? Ser ut som det är grå.

2011-01-19 @ 17:21:38
URL: http://amandarrosqvist.blogg.se/
Postat av: sofie

hej! tack :) det är olika bruna skuggor, med en ljus highlight. och svart eyeliner :) kram

2011-01-19 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0