GRÖNT ÄR SKÖNT!

Passande när Sofie bloggat om gröna ögon att jag snöat in på gröna ögonskuggor
och haft lite olika varianter de senaste dagarna.
Idag jobbade jag med endast kajal penna och två eyedust "froggy star" och ...hm..nu försvann det andra namnet..."blabla star". Tyvärr fick jag verkligen inte till en endaste bra bild så vi skippar det
och hoppar tillbaks till gårdagens make då jag använde dessa färger:
Ja är det då inte sorgligt att bilderna blir så här platta i färgerna?:
Nog för att man satsade på en rätt naturlig "vårfresh" look
men så här mesig var den inte ;)
Trevlig kväll läsare! // Anna

Kommentarer
Postat av: sofie

snygg make på en snygg tjej :)

2010-09-27 @ 22:17:12
Postat av: Linn

ni får satsa på en systemkamera till butiken!

2010-09-27 @ 23:00:32
URL: http://linnlundholm.se
Postat av: Anna

ja! och kanske en snabbkurs i hur man ska förhålla sig till ljuset ;)

Haha tack Sofie! Ha en toppen dag nu kram!

2010-09-28 @ 11:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0