Mina första Läppar!

Jag brukar inte blogga om "mina läppar".

Jag tillhör ,trist nog, kategorin som inte
trivs/passar/får till det/ med färg på läpparna.
Min ursäkt är att jag alltid har
tyckt att mina är för stora och har inte velat dra uppmärksamheten dit.
Haha, mm, jättelarvigt osv som jag fått höra många gånger. Tyvärr har vi nog alla
saker som vi hakat upp oss på helt i onödan!
Då och då trotsar jag mig själv och har blodigt röda eller något åt aprikos hållet.
Idag blev det denna kombo:
Jag har använt;'
Lipstick no 24
en touch av vår colorvibration Pipestone
och glosset Peach
Vad brukar du lägga fokus på i din make?
ÖGON? LÄPPAR? KINDER?
Snälla skriv och kommentera! =)

Kram till er //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0