MANIFESTATION HÄR OCKSÅ....

.....PÅ EGET INTIATIV TAR JAG BORT TEXTEN JAG SKREV. JAG STÅR FÖR VARTENDA ORD OCH DET VAR REN FAKTA.

MEN MITT RASERI ÖVER PERSONENS OEFTERTÄNKSAMMA

"HISS OCH DISS" HAR LAGT SIG OCH JAG HÄNVISAR TILL DESSA SIDOR DÄR MAN KAN GÅ MED

FÖR ATT VISA SITT STÖD

http://www.facebook.com/SDNejTack?ref=ts

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7821633.ab

http://www.expressen.se/nyheter/val2010/1.2145445/m-vill-stoppa-sd-i-utskotten

Det finns tusentals av dem, tack och lov!

Jag tror att ni alla har någon i er närhet som blir direkt eller indirekt påverkad av SDs politik.



Jag tar ställning och ställer mig bakom alla dessa manifestationer på bloggar, FB-sidor och medier mot rasism och våld.
Jag gör det för ett tryggare sverige och för mitt/mina barn som aldrig kommer vara riktigt svensk i mångas ögon.
Gör det ni också, lämna en liten kommentar innan ni går!


//ANNA


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra intiativ! Jag är med på massor utav sidor :)

2010-09-21 @ 11:31:07
Postat av: T

Jag hoppas att de inte får sitta länge i riksdagen och att de andra partierna utesluter dem helt! Känns bra att veta att ni går mot rasismen på mist! Jag hoppas fler kan följa ert exempel!

2010-09-21 @ 11:51:30
Postat av: Anonym

Håller med till fullo, visst att alla är olika man får rösta hur man vill men tänkte de som röstade på sd överhuvetaget?eller tog de bara fel lapp????

2010-09-21 @ 12:00:02
Postat av: Alex

Bra skrivet! Jag tror inte att folk förstår vad det är de släppt lös i Rosenbad. Och de som säger att det inte kommer att bli värre- har det någonsin INTE blivit det?

2010-09-21 @ 12:46:17
Postat av: Emma

Jag länkade till det här! Jag blir så glad av sådana här intiativ! Kram till er

2010-09-21 @ 14:17:48
Postat av: Sara

Men nej! Kan man inte få en lugn stund från politik ens i en sminkblogg? :P

2010-09-21 @ 18:46:09
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0