Bilderna på håruppsättningen

Här kommer då bilderna som jag lovade att lägga upp på håruppsättningen jag gjorde
Sista bilden är en närmare titt på detaljerna :)
Denna uppsättning är supersnygg som balfrisyr och även till bröllop!
Jag får jämt frågor om priser men som jag tidigare sagt är det väldigt olika eftersom priserna beror mycket på vad det är för typ av frisyr, hur lång tid det tar och hårkvalitén. Dock kan jag säga att denna frisyren på Erikas hår (som är väldigt fint och tunt) skulle kosta ca 600:- (PÅ ERIKAS HÅR) då hela håret även måste lockas först. Men som sagt det varierar från person till person :)

Har ni fler frågor så tveka inte att fråga!

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den här var supersnygg!!!!:)

2011-04-02 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0