Dålig Fantasi?

...Nja snarare SOMMAR!!!
Sällan att jag matchar färger men så blev det idag,
och gult orange,grönt och svart ihop kan ju knappast bli fel ;)
Det har gått så fort, har det inte det?
Från att ha så mkt snö, (att skotta :/) och vara så kallt
till blommande trädgård och strålande sol?!
Jag klagar inte! =)
Idag fick jag ett tråkigt telesamtal och fick ilfarta mig in till jobbet och öppna,
vilket betyder att det kanske blir grill i kväll också!? Härligt.....(inte samtalet alltså)...
Så här blev dagens iaf....
......vi får se vad det blir på läpparna och om jag gör en liiite bredare eyeliner än den jag la...
Ha en toppen dag! KRAMAR Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Superfint och sommarfräscht!!! :)

2011-04-27 @ 15:33:51
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0