Nicos slutprov

Denna vecka har vi även haft Nico som praktikant :) Nico går i åttan och vet redan att han vill jobba med hår i framtiden! Ni som va på bröllopsmässan fick se lite av Nico då han fick assistera mig med håruppsättningarna!
Men idag va tyvärr hans sista dag hos oss och han fick göra sitt slutprov på mig :)



Så coolt att nån så ung kan va så duktig! Jag har alltid sagt att om ja nånsin bestämmer mig för att gifta mig så ska jag fixa mitt hår själv. Men nu känns de som att ja ändrat mig haha! Nä men seriöst, efter några om och men blev det till slut en väldigt fin frisyr som jag nästan ville sova i!


Fortsätt så Nico! En vacker dag kommer du bli en jätteduktig frisör/hårstylist! Glöm inte oss när du är i Hollywood och stylar kändisar :P

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det blev ju jätte fint =)

2011-04-02 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0