Rådgivning med Pia!

Check out the Snygging morsa numbero uno!
Hon ska på bröllop i maj och ville ha lite tips och råd. Det sista hon ville var att bli "söt"
hon ville gärna ha rosa och lila färger utan att det skulle bli som "socker".
Så jag använde mig av vår mörk lila "DARK ANGEL" toppat med liiite svart längst ut.
Fyllde på med "Santa fe" den härligt aprikosa "Pipe Stone", "eilat" och lade en väääldigt tunn eyeliner
med vår  svarta skugga "berlin!"



Jag "förstorade" läpparna en aning genom att lägga pennan "natural" ca 2 mm utanför och sedan fyllde jag i med vårt perfect lips N0.13 ett härligt korall färgat stift och glosset lemon över...
På kinderna har jag "mocca glow" och "blush".
'
'Visst blev hon väl himlans fresh!? KRamar Anna

Kommentarer
Postat av: sofie

fint!!! :)

2011-04-12 @ 21:31:32
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-13 @ 14:59:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0