Tävlingen/omröstningen är avgjord!

Tack alla söööta för era fina kommentarer/åsikter ang min lilla omröstning. Jag vill ge pris till er alla!

Eftersom ni var så många som tävlade så har jag valt att ge bort 2 pris, och jag fick helt enkelt dra lott om vilka 2 som skulle få vinna varsit pris.
SÅ grattis säger jag till:
JOHANNA B
och
SANDRA S

Ni har vunnit varsit hemligt paket som finns att hämta i butiken:
Jag tänker inte avslöja vad som finns i, men i paketet med rosa snören finns något väldigt klart och vårfint, medan det med gröna snören är mer en helhet så att säga ..... Så den som kommer först in i butiken får först välja! :)
VÄLKOMNA IN!

Tack igen tjejer OCH killar för er medverkan, ni är bäst! ;)
<3 /Sofie


Kommentarer
Postat av: SANDRA'S

Åh, vad roligt! Då ska jag försöka kika förbi någon dag snart och hämta mitt lilla paket! :))

2011-04-14 @ 17:27:10
URL: http://sandraelisabet.blogg.se/
Postat av: Anna

spännande vad är det måntro´? =)

2011-04-15 @ 09:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0