Mina tre favoriter

Hej alla !
Innan dagens make up tänkte jag visa er mina tre favoriter här på Mist Sthm.
Samtidigt tänkte jag utmana till resten av tjejerna att också berätta för er deras tre favoriter 
Lite roligt va ? :) :)



Här är mina 3 favoriter som jag använder dagligen !
  • 1. Rouge - Satin : Den perfekta rougen enligt mig. Ger tillräckligt med rosa & skimmer
  • 2. Brow Shadow - Nr 04 : Jag är inte mig själv utan att fylla i mina bryn.
  • 3. Cake eyeliner - Black: Jag är eyeliner beroende helt enkelt ;)




// V.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det ett rouge som heter satin? Heter det inte sabin? Bra koll!

2011-08-07 @ 12:54:49
Postat av: Vanesa

Hahah visste att det var något som inte stämde :p Den är slut här i butiken och namnet är utsuddad på min, trodde att jag kom ihåg namnet men icke, men vilken tur att du har sån koll då, anonym ;)

2011-08-08 @ 08:16:03
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0