Dagens tips!

Idag ska ni få tips på ytterligare en pensel.
Foundationpenseln:

Denna pensel använder du alltså till att applicera din foundation i ansiktet. Penseln har många fördelar, och här får ni några:
Penseln suger inte åt sig din foundation, på samma sätt som svampen, därav blir det mer ekonomiskt i längden, då din foundation räcker längre.

Penseln kan tvättas efter varje användning, medan en svamp helst ska kastas efter varfje gång du använt den, pga baktierier. Så därav, är penseln mer hygienisk! (och plånboken vinner även där).

Vid rätt skötsel, håller penseln livet ut!

Penseln är handgjord.
Penseln är gjord i syntet.
Penseln tvättas med diskmedel.
Penseln kostar 260:- hos oss på Mist, Ingelsta.



Gillar ni dessa små tips?
Är det något särskilt tips ni vill se mer av?
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Sara

Jätteroligt med penseltips!

Vore jättekul om ni ville lyfta fram era produkter mera, typ veckans produkt...kanske en glimmer och så visar ni hur den ser ut i burken och gör en swatch på handen och kanske en enkel make med den. Vore skoj tycker jag. :)

Sen undrar jag lite vad som hände med månadens erbjudande? Det var väl rätt länge sen nu? :)

Kram kram!

2011-02-10 @ 10:06:35
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag menar typ såna erbjudanden som ni hade förut. En skugga som ni lyfte fram en månad så var det 10-20% eller så på den. Jag köpte Angola så. :)

2011-02-10 @ 10:20:24
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0