En dagens kommer lastad!

Idag blev det en mycket enkel make i bruna toner.....
Jag älskar att vi går mot ljusare tider (trots att det snöar idag) Man får till mycket bättre bilder för oss med Iph. utan blixt. (haha okej jag ser att skuggorna knappt framkommer på bilden men de är ju ljusare iaf! =)
Jag har använt highlighten moonlight, den mörkare skuggan HAMPTON och den ljusarematta skuggan....namnet är bortnött :( men vi har massor att välja mellan i butiken! =)
På kinderna har jag NATURAL och FRESH PINK.

Ha en Bra dag u all! // Anna


Kommentarer
Postat av: sooofie

haha jaa, läskigt! :) SAMMA HIGHLIGHT OXÅ ;) HIHI. HA EN FIN HELG STUMPAN! oj blev visst stora bokstäver, men orkar inte ändra :)

2011-02-18 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0