FÄRG!

Hej Ni!
Dags att blogga lite. Har haft en härlig vecka i sälen men nu är man hemma igen!
I går (lördag) var det ju helt underbart soligt ute och vårkänslorna infann sig lite, trots snöchocken som kom!
Med glädje känslorna kom sommarfärgerna fram och jag började kladda lite...Med ett "Mjae" som resultat.
Först efter att ha sett bilderna, tänkte jag bara skita i att blogga om det eftersom jag inte blev nöjd.
Men så tänkte jag att va sjutton! Make up ska vara kul- det behöver inte vara så jäkla allvarligt och komplext!
So what om det inte är perfekt- FÄRG ÄR KUL- våga leka och ta för er. För att citera min  gamla lärare:
"Det är bara smink- det är inte svårare än att tvätta bort det"
(Jag tror att man kan börja tappa det om man börjar ta sig på för stort allvar eller vad tror ni?)

Så här bjuder jag på dessa bilder...

Det kanske inte framgår riktigt men jag har använt mig av en GUL; GRÖN; RÖD;LILA och BLÅ skugga samt SVART cakeeyeliner.
(Dags att byta ut skuggorna i lilla sminkväskan som står framme har gått runt på dem ett tag nu)
JUST JA! Glöm inte att ta i med färg när ni har bågar, det ör bara snyggt!

STOR KRAM Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men vadå mjäe? Superfint ju!! Fina färger oxåå:) pok

2011-02-13 @ 21:36:46
Postat av: Kristin

Men hallå...vart skitsnyggt juh!! :O Visst va det den du hade i lördags när du kom förbi? För det va riktigt snyggt! :)

2011-02-13 @ 23:02:59
Postat av: Anna

Men oj tack så mycket tjejer! JAg kände faktiskt att det blev väldigt kladdigt alltihop...men man kanske blir lite blind själv? =)

Tack igen och kram

2011-02-14 @ 00:03:46
Postat av: Sara

Supersnyggt ju Anna! Det ska va med färg! Heja färg! :)

2011-02-14 @ 00:42:42
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Jenny (mist)

Vrål snyggt Anna!!! Puss

2011-02-14 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0