Girls wanna have fun!

Idag har vi haft massa sminkningar, betonade på utgång :) Tjejer som ska ut och ha skoj, och vill vara extra fina :D Jag fick turen att sminka denna tjej, Linn:


På Linnanvände jag 2 olika lila toner, och suddade dessa med en röd eyedust. Jag har även använt svart för markering. Tyvärr kommer färgerna inte fram så jättebra :( Men du blev jättefin Linn, hoppas ni fick kanonkul ute! :)


Alexandra ville bli fredagsfin och få tips på skuggtekniker:


Här använde jag också lila toner, och jobbade med eyedusteffekter :)
Hoppas ni fick en trevlig kväll tjejer :)

Kram Sofie


Kommentarer
Postat av: annie

vad tråkigt för jag är i USA då, vore ju skit kul annars :)



är 177 cm lång :) skicka över din mail så får vi hålla kontakten :)



Kram :)

2011-02-12 @ 10:52:28
Postat av: Anna

Fan vad snyggt! =)DU är grym...

2011-02-12 @ 10:53:49
Postat av: sofie

tack gunnar my love :)

2011-02-12 @ 11:04:10
Postat av: Linn

Jag blev jättenöjd med sminket och kvällen var i bland det sjukaste jag har varit med om, tack för en jättesnygg sminkning Sofie :)

2011-02-12 @ 11:06:38
URL: http://linnstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0