Lite hår

Godmorgon godmorgon!!
Detta är ett tidsinställt inlägg för idag är jag ledig och just nu är jag ute och leker personlig tränare ;)
Det har varit väldigt mycket smink och väldigt lite hår på sistone så det ska vi ändra på idag!
För idag ska jag dela med mig av ett tips för en enkel hårstyling som passar perfekt nu när vi rör oss mot varmare tider.
Inspirationen till denna frisyr hittade jag på vackra Beatas blogg. Jag valde dock att göra min fläta åt sidan, lite 80-tal typ ;)

Och såhär gjorde jag

Jag började med att våffla hårbotten för att få i lite volym och kammade sedan allt hår åt sidan

Knöt sedan upp allt hår på sidan lite slarvigt

Gjorde en slarvig fiskbensfläta av ponnysvansen. Har man lite halvslitna toppar som jag funkar det med att bara tupera topparna lite lätt så behöver man inte knuta ;)

Färdigt!

Jag älskar verkligen flätor och just den här frisyren är så bra för den passar perfekt både till varddag och till fest och är dessutom supersnabb och enkel att göra. Perfekt om man ska ut direkt efter jobbet ;)

Kramar Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0